gdzieś mam, odbierałem ZTCP 18.11.2009 więc jakiś miesiąc półtora wcześniej była składana
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Jac_ekokazało JEST akcja serwisowa w 1.4 TSI, na napinacz rozrządu, w samochodach u których klienci zgłaszają metaliczne stuki z komory silnika.
W dokumentach z hali po przeglądzie, w uwagach mechanika było napisane "wariator rozrządu !!" u mnie co prawda stuki nie wystąpiły ale Pan powiedział że warto to by było zrobić przed końcem gwarancji ;-)
Komentarz
-
-
Lekko nie jest, upieraj się przy swoim, tez musiałem trochę z ASO "powalczyć"
A co na to serwis ???? Tez mówią że to nie jest wada silnika tylko "tak ma byc, bo to taki ich urok" ?
Może poproś niech Ci to dadzą oficjalnie, na piśmie........105 L, Forman, Felicia, Fabia, Octavia 1 Tour+, Octavia 2 FL, Octavia 3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArkenLekko nie jest, upieraj się przy swoim, tez musiałem trochę z ASO "powalczyć"
A co na to serwis ???? Tez mówią że to nie jest wada silnika tylko "tak ma byc, bo to taki ich urok" ?
Może poproś niech Ci to dadzą oficjalnie, na piśmie........
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marcinooo
Dzisiaj dostałem odpowiedź z SAP, że moje auto nie jest objęte żadną akcją serwisową. Samochód został wyprodukowany w 10.2009 r.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TichyCzy ktoś posiada informacje, od którego momentu Octavie produkowane są z nowymi elementami rozrządu?
Zamieszczone przez Arkenteż mi to mówili w ASO ale zapytałem czemu dzieje się tak 3 razy na 5 uruchomień, a pozostałe odpalenia są ciche...... bo gdyby to było normalne to przecież turkotałoby za każdym razem i wystąpiłoby od razu po zakupie a nie dopiero po 18 kkm
Przy temperaturze zewnetrznej <18 st.C. takie zjawisko w ogole nie wystepuje.
Zamieszczone przez ArkenPo odpaleniu wskakuje na 1400 obrotów a potem łagodnie jednostajnie w ciągu 1 - 3 sekund spada na jakieś 700 - 800 rpm. Uruchamia się i pracuje cicho, tak jak kiedyś....
Pan z serwisu wreszcie przyznał otwarcie, że jest akcja serwisowa na elementy rozrządu w 1.4 TSI ale Skoda, jako że podobno ma "przemyślane rozwiązania" nie nagłaśnia tego.
Zamieszczone przez Jac_ekbyłem na #1 przeglądzie gwarancyjnym, i sobie poczekałem 2h ;-), ale czasu nie traciłem bo był przy kompie dość kontaktowy pracownik z ASO, i jak się okazało JEST akcja serwisowa w 1.4 TSI, na napinacz rozrządu, w samochodach u których klienci zgłaszają metaliczne stuki z komory silnika.
W dokumentach z hali po przeglądzie, w uwagach mechanika było napisane "wariator rozrządu !!" u mnie co prawda stuki nie wystąpiły ale Pan powiedział że warto to by było zrobić przed końcem gwarancji ;-)VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasCo dokladnie i jakie sa nr starych / nowych czesci?- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasZamieszczone przez TichyCzy ktoś posiada informacje, od którego momentu Octavie produkowane są z nowymi elementami rozrządu?
Komentarz
-
-
trochę się w tym zamotałem Panowie.... dla jasności: skoro w 05.2010 była zmiana w rozrządzie w 1.4tsi na coś nowego/lepszego..... to idąc tym tropem, każdy kto ma auto wyprodukowane później, przy odpalaniu nie powinien mieć WCALE podwyższonych obrotów czy czasami może mieć te obroty podwyższone przez kilkanaście sek. ? zależy to od temp zewnętrznej, czasu postoju czy od czego ?
bo u mnie wskakuje na wyższe obroty po dłuższym postoju i trwa to ok 30sek... ale nigdy minutę lub więcej.... ( auto stoi zawsze w garażu, temp zewn ok 15-20st )SPOT Poznań:
.....
ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY
Error 503 Wojtas Unavailable :P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_Poznańtrochę się w tym zamotałem Panowie.... dla jasności: skoro w 05.2010 była zmiana w rozrządzie w 1.4tsi na coś nowego/lepszego..... to idąc tym tropem, każdy kto ma auto wyprodukowane później, przy odpalaniu nie powinien mieć WCALE podwyższonych obrotów czy czasami może mieć te obroty podwyższone przez kilkanaście sek. ? zależy to od temp zewnętrznej, czasu postoju czy od czego ?
bo u mnie wskakuje na wyższe obroty po dłuższym postoju i trwa to ok 30sek... ale nigdy minutę lub więcej.... ( auto stoi zawsze w garażu, temp zewn ok 15-20st )
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
podwyższone obroty a wada napinacza rozrządu to 2 różne sprawy, same podwyższone obroty o niczym nie świadczą, natomiast wada napinacza może powodować nieprawidłową przez co może dojść do jego rozciągnięcia czego konsekwencją może być przeskoczenie łańcucha i kolizja tłoków i zaworów. O wadzie napinacza moim zdaniem świadczy właśnie słyszalny w początkowej fazie pracy silnika metaliczny dźwięk.Toma
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_Poznańtrochę się w tym zamotałem Panowie.... dla jasności: skoro w 05.2010 była zmiana w rozrządzie w 1.4tsi na coś nowego/lepszego..... to idąc tym tropem, każdy kto ma auto wyprodukowane później, przy odpalaniu nie powinien mieć WCALE podwyższonych obrotów czy czasami może mieć te obroty podwyższone przez kilkanaście sek. ? zależy to od temp zewnętrznej, czasu postoju czy od czego ?
bo u mnie wskakuje na wyższe obroty po dłuższym postoju i trwa to ok 30sek... ale nigdy minutę lub więcej.... ( auto stoi zawsze w garażu, temp zewn ok 15-20st )
Generalnie im wyzsza jest temperatura, tym troche dluzej zajmuje zejscie do poziomu 700-800 rpm.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez idasJesli ci spada zawsze w kazdej zewnetrznej temperaturze na zimnym silniku (np. po nocnym postoju, czy kilkugodzinnym w ciagu dnia) z 1400 na700-800 po 1-3 sekundach to ja jestem w szoku i chyba wszyscy musimy jechac naprawic silniki105 L, Forman, Felicia, Fabia, Octavia 1 Tour+, Octavia 2 FL, Octavia 3
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Wojtas_Poznańtrochę się w tym zamotałem Panowie.... dla jasności: skoro w 05.2010 była zmiana w rozrządzie w 1.4tsi na coś nowego/lepszego..... to idąc tym tropem, każdy kto ma auto wyprodukowane później, przy odpalaniu nie powinien mieć WCALE podwyższonych obrotów czy czasami może mieć te obroty podwyższone przez kilkanaście sek. ? zależy to od temp zewnętrznej, czasu postoju czy od czego ?
bo u mnie wskakuje na wyższe obroty po dłuższym postoju i trwa to ok 30sek... ale nigdy minutę lub więcej.... ( auto stoi zawsze w garażu, temp zewn ok 15-20st )
Na wiosnę tego roku - odpalałem nowiutkie Superb2 1.4 TSI - przelot kilka km - bardzo ładnie doszedł do 1400 chwilkę potrzymał i opuścił w okolice 800... Więc podwyższone obroty się zdarzają. Co do wymiany napinaczy - to taki "niemiecki porządek" w który się ślepo wierzy w kraju nad Wisłą. Musiała się trafić partja wadliwych napinaczy - sami nie wiedzą gdzie te napinacze trafiły. Jeden ma auto z lutego 2009 i jest ok. , drugi ma z września i ma do wymiany trzeci ma z października i jest ok. Na chybił trafił.
Podobnie jak z panewkami w 1.9 TDI ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ArkenOj czepiasz się szczególów chodziło o podwyższone obroty po uruchomieniu po wymianie, wiadomo że po dłuższym postoju trwa to dłuzej, ale faktem jest że chodzi cicho jak po odbiorze z salonu.....
Komentarz
-
Komentarz